10 клас

15.06.2020р. Завдання для літньої школи обдарованих дітей
Вітаю вас шановні діти !
Пропоную до виконання завдання олімпіади з географії
ІІІ етапу
Відповіді надішліть на адресу korona676@gmail.comВ
Виконайте вправу на повторення
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з географії  (2018 рік), 10клас
Тести
Виберіть одну правильну відповідь.
1. Яке з перерахованих тверджень буде відповідати поняттю «гномон»:
А. Прилад для визначення висоти Сонця над горизонтом; Б. Прилад для визначення форми Землі; В. Прилад для демонстрації руху Землі навколо Сонця; Г. Прилад для визначення хмарності.
2. У якій із заток середня солоність води є вищою;
А.Перська; Б. Гудзонова; В. Біскайська; Г. Гвінейська.
3.  Найбільш густонаселеним островом є:
А. Мадагаскар; Б. Ява; В. Нова Зеландія;  Г. Нова Гвінея.
4. Зона Вранча знаходиться на стику:
А. Французьких і Швейцарських Альп;  Б. Каскадних і Скелястих гір; В. Паміру і Тянь-Шаню ;  Г. Українських і Румунських Карпат.
5. Яка з країн не входить до ОПЕК:
А. Еквадор; Б. Венесуела; В. Нігерія; Г. Мексика.
6. Знайдіть помилку в переліку іспаномовних держав:
А. Еквадор; Б. Венесуела; В. Уругвай; Г. Бразилія.
7. В якій з перерахованих країн частка дітей у статевій структурі населення найбільша:
А. Австрія; Б. Австралія; В. Бахрейн;  Г. Україна
8. Територія якого острова розділена між трьома державами:
А. Калімантан; Б. Кіпр; В. Нова Гвінея;  Г. Гаїті.
9. Яка країна не входить до складу Європейського Союзу?
А. Болгарія; Б. Греція; В. Македонія;  Г. Іспанія.
10. Визначте особливість процесу урбанізації в розвинених країнах:
А. Низький рівень урбанізації; Б. Високі темпи урбанізації; В. Хибна урбанізація;
Г. Субурбанізація.
11. У якій з країн частка сільського господарства у ВВП країни складає менше 2 %:
А. Україна; Б. Албанія; В. США; Г. Румунія.
12. По якій річці проходить державний кордон України з Молдовою:
А. Тиса;  Б. Дністер;  В. Західний Буг;  Г. Сіверський Донець.
13. Вкажіть, який заповідник не є біосферним:
А. Асканія-Нова;   Б. Поліський;   В. Карпатський;   Г. Дунайський.

14. Вкажіть, який  із  приладів  не  використовується  у  метеорології:
А. Анеморумбометр;   Б. Психрометр;    В. Тахеометр;  Г. Барометр.
15.  Вкажіть, яка гірська порода має магматичне походження:
А. Кварцит;  Б. Мармур;  В. Лабрадорит;  Г. Алевроліт.
16.Визначте корисну копалину України, родовища якої знаходяться за межами Українського кристалічного щита:
А. Каолін;  Б. Сірка;  В. Графіт;  Г. Граніт.
17. Якщо масштаб глобуса 1 : 100 000 000, то довжина лінії екватора на ньому дорівнює:
А. 20 см;  Б. 30 см;  В. 40 см;  Г. 50 см.
18. Назва «меридіан» з латинської мови означає:
А. З’єдную полюси; Б. Полуденна лінія;  В. Півколо;  Г. Перпендикулярний  екватору.
19. Найвища точкою  Подільської ввисочини є:
А. Берда; Б. Медобори; В. Камула;  Г. Товтри.
20. Визначити магнітний азимут на точку В, якщо дійсний азимут становить 32018/, а магнітне схилення, яке вказано на топографічній карті є східним і становить 1048/.
А. 29042/;                           Б. 30030/;                        В. 36006/;                         Г. 34006/.
21.Визначте, в якій частині карти, виконаної у нормальній (прямій) циліндричній проекції, спостерігаються найменші спотворення географічних об’єктів:
А. На полюсах;  Б. Уздовж екватора;  В. Уздовж меридіанів; Г. На краях карти.
22. Які дослідження на території України здійснювала експедиція географічного товариства, очолювана П. Чубинським:
А. Геологічні; Б. Метеорологічні; В. Етнографічні; Г. Гідрологічні.
23. Укажіть один з основних чинників найвищих в Україні темпів скорочення населення у Чернігівській області:
А. Середня густота населення одна з найнижчих в Україні;
Б. Рівень урбанізації в області вищий за середній в Україні;
В. Частка літніх людей удвічі перевищує частку дітей;
Г. Кількість жінок перевищує кількість чоловіків.
24. Укажіть, яка тектонічна структура лежить в основі Приазовської височини:
А. Волино - Подільська плита; Б. Український щит; В. Донецька складчаста споруда;         
Г.  Західноєвропейська платформа.
25. Укажіть, як називається тимчасовий пересихаючий водотік або безводна річка в Австралії:
А.Ваді; Б. Останець; В. Крік; Г.Скреб.                           (Максимальна кількість балів -25)

Теоретичні завдання
1. В Україні і світі є чимало унікальних куточків,  створених природою та людиною. Що Вам відомо про такі місця як водоспад Анхель, пустеля Атакама, Базальтові Стовпи, Печера Оптимістична, Гранд – Каньйон, Великий Бар’єрний риф. Відповідь оформіть за зразком.                                                                                                                       (12 балів)
Назва
Характеристика об’єкта
Місце розташування
Буцький каньйон
Живописний каньйон на річці Гірський Тікич. За красиві краєвиди це місце ще називають "Маленькою Швейцарією". Саме тут була розташована перша гідроелектростанція, побудована на території України. Наразі залишились лише руїни ГЕС. Неподалік є рукотворний водоспад Вир.
Черкаська область,
Маньківський
район
2. Охарактеризуйте основні закономірності розвитку процесів урбанізації в світі. Поясніть взаємозв’язок між урбанізацією та рівнем соціально – економічного розвитку країн.
                                                                                                                                          (12 балів)
3. Дайте коротку відповідь (одним-двома реченнями) на кожне з шести запитань?
3.1. Що найбільше спотворюється на картах, побудованих з використанням  рівнокутної циліндричної проекції  Меркатора?
3.2. Чому в тропічних широтах Північної Африки площа пустель значно більша ніж в Південній Африці?
3.3. Які характерні риси відрізняють транснаціональні компанії (ТНК) від інших великих виробничих компаній?
3.4. Назвіть компоненти, які використовують для визначення індексу людського розвитку (ІЛР)?
3.5. Які риси характерні для   формування одного з найбільших світових центрів імміграції - багатих  нафтодобувних країн   Південно – Західної Азії. Вкажіть не менше двох.
3.6. З чим пов’язані високі показники   густоти сільського населення в західних областях України (Чернівецька, Івано-Франківська, Закарпатська, Тернопільська області?
(2 бали за правильну відповідь на кожне запитання, максимальна кількість – 12 балів)
Практичні завдання
1. Визначте помилку в логічних рядах географічних об’єктів (процесів) України і світу. Обґрунтуйте виключення помилкового об’єкту та наведіть власний приклад для продовження логічного ряду. Відповідь оформіть відповідно до зразка.
1. Дніпро – Парана – Єнісей – Янцзи - Ганг (зразок)
2. Польща – Словаччина – Росія – Румунія - Чехія
3. Іудаїзм – Даосизм – Іслам – Конфуціянство - Сикхізм
 4. Альпійська – Каледонська – Байкальська – Герцинська – Кайнозойська
5. Болгари – Гуцули – Бойки – Лемки - Поліщуки
6. Романська – Словянська – Іранська – Германська – Фіно-угорська
7. Токайдо – Париж – Чипітс – Сансан - Лонлів
ряду
Помилка в логічному
ряду
Обґрунтування виключення
Власний варіант для продовження логічного ряду
   1
Парана
Всі річки розташовані в Євразії, а Парана в Південній Америці
Будь-яка річка Євразії, н-д Дунай



Завдання на час призупинення
занять на 20.05.20 р.
Вітаю! Тема уроку :
" Україна в геополітичному вимірі"
Пропоную до перегляду відеоурок
Розібратися що таке геополітика, знати типи систем
світоустрою, місце та основні вектори сучасної української 
геополітики.





Завдання на час призупинення
занять на 13.05.20 р.
Доброго дня діти ! Сьогодні пропоную вам тест:
" Країни Африки"Тест виконати протягом дня до 20.00




Завдання на час призупинення
занять на 07.05.20 р.
Вітаю вас діти! сьогодні тема:
" Госодарство країн Африки"
Опрацюйте презентацію , або § 45 підручника, 
дайте відповіді на питання с. 230 підручника( усно)



Завдання на час призупинення
занять на 29.04.20 р.
Доброго дня діти ! Молодці , хто працював над спільною 
презентацією та тестами. Оцінки за спільну презентацію 
всі отримують по 11 балів. Результати тестування  ви можете оцінити за шкалою .
Виконану Практичну роботу №6   від 15.04 надішліть на адресу: korona676@gmail.com
          Результат спільної роботи 💓😃 
                   ⇓                       ⇓



Сьогодні ми опрацюємо тему: 
" Географічне положення Африки.Сучасна політична карта.
 Природні умови  та ресурси. Населення."
"
Опрацюйте презентацію  та §§43-44 і   доповніть  тези:
1. Загальна площа Африки....
2. Кількість населення Африки....
3. Кількість країн в Африці...
4. Організації, до яких входять країни Африки....
5. Країни за рівнем розвитку в Африці є..... і......
6. За формами правління переважають....
7. Монархій лише 3 - це країни....
8. Найбільша за площею країна Африки...
9. Найменша за площею країна Африки..
10. Для  населення африканських країн характерний тип відтворення....
11. Природний приріст...
12. Рівень урбанізації...
13. Середня тривалість життя...
14. Найбільші міста Африки...
15. Африка багата на корисні копалини....
16.  У сільському господарстві  в Африці зайнято населення...%






Завдання на час призупинення
занять на 23.04.20р.
Доброго дня діти ! Сьогодні узагальнення з теми:
" Країни Америки"
Пропоную виконати тест і спільну презентацію
( переходьте за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1d2Kv_S_Vx9oljiYc-cbPhLWX1yH5ur3AOy_5FK3wKpw/edit?usp=sharing)
Виконайте контрольний тест до 25.04.20 до 17.00 години 

Оцініть виконаня контрольного тесту за шкалою:
Бали
Оцінка
22
12
21-20
11
19-18
10
17-16
9
15-14
8
13-11
7
10-9
6
8-7
5
6-5
4
4-3
3





Завдання на час призупинення
занять на 15.04.20р.

Доброго дня діти!
Сьогодні тема : Бразилія.


Виконайте практичну роботу №6 за допомогою атласу, 
підручника .
Завдання знайдіть за посиланням( виконайте завдання коротко, щоб помістилося на 1-й сторінці зошита, або А-4)
https://drive.google.com/file/d/12jakb2gL5mdgGRureHo9JP6SJXGi325e/view?usp=sharing
Завдання на час призупинення
занять на 10.04.20р.
Тема: Канада
Перегляньте відео, переходячи за посиланням.

http://www.10minschool.ua/video/151

Опрацюйте § 41та виконайте тест  до 15.04.20 р. до 20.00


Завдання на час призупинення
занять на 08.04.20р.

Тема: США
1.Опрацюйте презентацію , або текст наручника 

§§ 39-40 та виконайте завдання( письмово):

1)Особливості ЕГП та місце країни в світі.

2)Особливості системи розселення населення , мегаполіси США.
3)Дайте характеристику  по 1-й галузі з кожного сектору економіки США.
4) Підготуйте повідомлення на одну з тем ( на вибір у форматі відео, презентації, письмове повідомлення)):
 - Силіконова долина США
- Туризм США
- Винаходи і  всесвітньовідомі   технологічні та наукові проекти  США.
_

Завдання на час призупинення
занять з  23.03.2020р
1.Опрацюйте подані презентації та занотуйте
 первинний і вторинний сектор економіки , 
 виконуючи таблицю ( таблиця подана в презентації)
2. Випишіть визначення ТНК( транснаціональні корпорації),  підготуйте  стислу інформацію про  три  ТНК  Америки на вибір 
( рік утворення,  вид діяльності, оборотний капітал за рік )
 (скористайтесь джерелами інтернету)


3.Перевірте свої знання , виконуючи тест 
тест виконати до 03.04. 20р.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=676877
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=573576


Завдання на час призупинення
занять з  12.03.2020р


Тема : Америка.

1. Виконайте тест на закріплення до  понеділка 23.03.


2.Опрацюйте § 35, 36 та випишіть 
1) Особливості ЕГП Америки
2)Типи країн Америки за рівнем економічного розвитку
(Схема с. 169 доповнити прикладами)
3)Міжнародні організації Америки
4)Характерні риси населення:( тип відтворення. расовий склад,
 релігія, рівень урбанізації , міста мільйонери)

3. Перегляньте відео про США




Завдання на час призупинення
занять з 10.02 по 14.02.2020р.


Порівняйте господарство Китаю та  Індії, 

використовуючи §31 та 29

Риси порівняння
Країни
Китай
Індія
Наявні корисні копалини
Вторинний сектор:
1.Електроенергетика
2. Чорна металургія
3. Кольорова металургія
4. Машинобудування
5. Хімічна промисловість 
6. Текстильна промисловість
Кліматичні передумови розвитку с/г
Земельні ресурси
Спеціалізація рослинництва:
А) зернові культури
Б) технічні культури
В) інші
Спеціалізація тваринництва
Третинний сектор
Експортна продукція
Висновки( спільні і відмінні риси)



Завдання на час призупинення
занять з 31.01. по 07. 02.2020

1.Опрацюйте презентацію  та § 27 підручника,виконайте конспект вторинний і третинний сектор Японії

                       Економічне диво Японії


2. Виконайте тест

 

3. Виконайте вправу





Завдання на час призупинення занять з 21.10.по 25.10. 2019 р.

 1.Виконайте тренувальну вправу  " Країни і столиці Європи"

2. За допомогою тексту підручника  §11, 12  та даної презентації виконайте таблицю у зошиті "Господарство Німеччини" ( первинний, вторинний, третинний сектори економіки)

Відеоурок на тему : Німеччина


3. Вчимося розв'язувати географічні задачі.
Задача.
Задача.
 Загальна чисельність населення країни становить на 01.01.2012р.-45 400000 осіб. Народжуваність в цей рік становила 10 промілле,смертність - 16 промілле, кількість емігрантів -500000, імігрантів – 100000.Визначте як змінилася за таких умов кількість населення у державі на кінець року.
Розв'язування:
1.    Знаходимо природний приріст.
Природний приріст = 10 - 16= -  6 промілле ( ‰)
Оскільки проміле це показник,що визначається  на одну тисячу,тому реальна кількість природного приросту буде становити.
45 400000 осіб - 1000 промілле ( ‰)
Х осіб – 6 ‰
Х= 45400000*6/1000 = 272400 осіб(зменшилося)
2.    Знаходимо сальдо міграцій.
3.    Сальдо міграцій = Іммігранти – Емігранти
100000осіб – 500000 осіб = - 400000 осіб
3.    Знаходимо кінцевий результат.
45400000 – 272400 – 400000 = 44727600 осіб на кінець року.

Самостійно розв’яжіть задачу.

Розрахувати кількість населення країни, якщо відомо, що на початку року проживало 20 млн.осіб, коефіцієнт народжуваності становив 36 ‰, коефіцієнт смертності – 16 ‰, річна кількість емігрантів – 300 тис. осіб, іммігрантів - 20 тис. осіб


19.05.2019

Завдання на час призупинення занять 

з 08.04 по 12.04.2019 р.

 Тема : Третинний сектор економіки Америки
За допомогою поданої презентації та тексту
 підручника §38 виконайте наступні завдання в зошиті :
1. ТНК Америки  : діяльність та капітал 
( використайте сайт Вікіпедія https://uk.wikipedia.org/wiki)
2. Туристичні об'єкти Америки
( країни та назви об'єктів)
3. Фінансова система Америки 
( країни ; пояснити,  що таке офшорна
 банківська діяльність, податкові гавані)
4.Транспортна система ( скласти схему, де буде вказано 
порти морські та авіаційні, магістралі,  канали і їхнє значення) 
5. Регіони Америки ( доповніть схему)


































Завдання на час призупинення занять

з 28.01 по 01.02.2019р.

Виконайте тренувальну  вправу


1. Опрацювати презентацію на тему: Китай
2. Порівняйте господарство Китаю та Японії
Риси порівняння
Країни
Китай
Японія
Наявні корисні копалини
Вторинний сектор:
1.Електроенергетика
2. Чорна металургія
3. Кольорова металургія
4. Машинобудування
5. Хімічна промисловість 
6. Текстильна промисловість
Кліматичні передумови розвитку с/г
Земельні ресурси
Спеціалізація рослинництва:
А) зернові культури
Б) технічні культури
В) інші
Спеціалізація тваринництва
Третинний сектор


Експортна продукція
Висновки( спільні і відмінні риси)

 3. Пропоную переглянути цікаве відео про розумне місто Китаю Шеньчжень, переходячи за посиланням
                                    Розумне місто в Китаї Шеньчжень

Презентація . Японія.

Презентація .Вторинний і третинний сектор економіки країн Азії

 

Завдання на час призупинення занять з 22 по 26 жовтня

Виконайте вправу " Питання - родзинка" 

  1.Перегляньте презентацію  1 , 2  та виконайте завдання ,які пропонуються в самій презентації







23.09.2018


Завдання на час призупинення занять з 10.04 по 13.04.2018 р.
 1. Перегляньте презентацію Індія 

2. Порівняйте  галузеву структуру промисловості і сільського господарства Китаю та Індії використовуючи текст підручника §§  35-36 . За результатами порівнянь заповніть таблицю
Риси порівняння
Країни
Китай
Індія
Наявні корисні копалини


Вторинний сектор:


1.Електроенергетика


2. Чорна металургія


3. Кольорова металургія


4. Машинобудування


5. Хімічна промисловість 


6. Текстильна промисловість


Експортна продукція


Кліматичні передумови розвитку с/г


Земельні ресурси


Спеціалізація рослинництва:
А) зернові культури
Б) технічні культури
В) інші


Спеціалізація тваринництва


Експортна продукція


Висновки




3. Виконайте вправу країни і столиці Азії













Завдання  на час призупинення занять з  05.02.2018 по 09.02.2018
Хто бажає вивчити країни і столиці Європи пропоную вправу:


1. Перегляньте презентацію про Німеччину


2. За допомогою тексту підручника  §26 виконайте схему
 у зошиті "Господарство Німеччини"
( промисловість і сільське господарство)
3. Виконайте тест  на блозі ( оцінки виставлю у журнал за бажанням)


Завдання  на час призупинення занять з 31.01.2018 по 05.02.2018р.
         1. Перегляньте презентацію  та відео 


          
          
                
 


3.  Опрацюйте §25 та складіть 10 запитань до тексту 
4. Підготуйте повідомлення на тему : " Цікаві факти про Італію"







10.10.2017 р.


Завдання  на час призупинення занять з 9 по 13 жовтня
Дорогі діти ! Запрошую вас на І етап олімпіади з географії 12.10.2017р.  о 10  годині.
1.Опрацюйте презентацію  і доповніть тези  подані  після презентації 
( зробіть записи у зошит)


1. Регіони з найвищою густотою населення в світі...
2. Регіони з найнижчою густотою населення в світі...
3. Найбільша частка міського населення в країнах...
4.Урбанізація - це...
5. Найбільш урбанізовані країни...
6.Субурбанізація -це...
7. Псевдоурбанізація - це...
8. Міська агломерація-це...
9. Найбільші міські агломерації світу...
10.Мегаполіс-це...
11.Мегаполіси світу ( 6) - Токайдо ( понад 80 млн. осіб), ...
12.Сільське населення переважає в країнах...
13.Типи сільського розселення...

2. Вчимося розв'язувати географічні задачі.

Задача.
 Загальна чисельність населення країни становить на 01.01.2012р.-45 400000 осіб. Народжуваність в цей рік становила 10 промілле,смертність - 16 промілле, кількість емігрантів -500000, імігрантів – 100000.Визначте як змінилася за таких умов кількість населення у державі на кінець року.
Розв'язування:
1.    Знаходимо природний приріст.
Природний приріст = 10 - 16= -  6 промілле ( ‰)
Оскільки проміле це показник,що визначається  на одну тисячу,тому реальна кількість природного приросту буде становити.
45 400000 осіб - 1000 промілле ( ‰)
Х осіб – 6 ‰
Х= 45400000*6/1000 = 272400 осіб(зменшилося)
2.    Знаходимо сальдо міграцій.
3.    Сальдо міграцій = Іммігранти – Емігранти
100000осіб – 500000 осіб = - 400000 осіб
3.    Знаходимо кінцевий результат.
45400000 – 272400 – 400000 = 44727600 осіб на кінець року.

Самостійно розв’яжіть задачу.

Розрахувати кількість населення країни, якщо відомо, що на початку року проживало 20 млн.осіб, коефіцієнт народжуваності становив 36 ‰, коефіцієнт смертності – 16 ‰, річна кількість емігрантів – 300 тис. осіб, іммігрантів - 20 тис. осіб















14.05.2017

 Тема : Країни Латинської Америки.

Доповніть тези :
1.Територія Латинської Америки...
2.Кількість населення регіону Латинська Америка...
3.Кількість держав і територій...

4.Кількість незалежних країн..

5.Кількість залежних територій...

6. Залежними територіями є...

7. Більшість країн Латинської Америки за рівнем розвитку...
8. Країна з плановою економікою...
9.До НІК відносяться країни...
10.Країни середніх можливостей...
11. Найменш розвиненою є ...
12. Форму правління республіка мають...
13. Форму правління - держава у складі Британської співдружності мають...
14. Найбільша за площею країна регіону...
15. Країни Латинської Америки входять до організацій...
16. Головним партнером країн Латинської Америки є...
17. Тип відтворення...
18. Перший тип відтворення мають країни...
19. Корінні жителі ...
20. Сповідують релігію...
21. Середня густота населення...
22.  Представники мішаних рас метиси утворилися внаслідок змішування...
23. Представники мішаних рас мулати  утворилися внаслідок змішування...

24. Представники мішаних рас  самбо  утворилися внаслідок змішування...

25. Найбільші міста мільйонери...
26. Хибна урбанізація - це...

17.04.2017

Китай
Вікторина Китай і Індія
Географія світу
Завдання з 3 по 7 квітня 2017 року.
1. Перегляньте презентацію на блозі.


2. Дайте відповіді на питання ( письмово):
1) Чи вірний вислів про те , що Японія збудувала свою економіку,  маючи лише один вид ресурсів - трудові?
2) Назвіть причини  японського "економічного дива " після Другої світової війни.
3) З якими країнами і чому Японія підтримує тісні економічні звязки?



Завдання на час призупинення занять 
13.12.-19.12.2016
1. Шановні учні , виконайте контрольний тест на блозі
( оцінки виставлю в журнал за бажанням)


2. Підготуйте повідомлення або презентації на тему: 
" Глобальні проблеми людства"
( перелік тем на с. 144)





07.12-13.12.2016
Урок 
Тема: Сільське господарство світу.
Мета:розглянути основні галузі сільського господарства світу та їх розміщення .
План уроку 
1. Перегляньте презентацію

                     

2. Порівняйте сільськогосподарські культури різних груп:

а) зернові: пшениця , рис. кукурудза;

б) технічні волокнисті: бавовник , джут, льон - довгунець;

в) технічні олійні: соя,  соняшник, оливи.


План порівняння
Сільськогосподарські культури



Центри походження рослин



Екологічні особливості вирощування:
- вибагливість до вологи
- вибагливість до тепла
- вибагливість до грунтів



Найголовніші країни вирощування



Головні експортери



Головні імпортери





Бажаю всім міцного здоров'я!








Завдання на час призупинення занять 25.01-29.01.2016
Урок.
Тема: Німеччина
Мета: розглянути особливості  сучасного розвитку  Німеччини, охарактеризувати галузеву і територіальну структуру господарства країни.
План уроку .
1. Опрацюйте текст підручника за параграфом 26.
2 .Перегляньте презентацію  на блозі


3. Дайте відповідь на запитання с. 180 підручника.
4. Підготуйте повідомлення на тему : " Цікаві факти про Італію"

Завдання на час призупинення занять 30.01. - 3.02.2016

  1.Перевірте свої знання , виконуючи  тест .
( Якщо  тестова форма  не відкрилася необхідно заходити на сайт, або блог  через Google і тоді форма стане доступною).




2. Опрацюйте  параграф 27 підручника.
3. Перегляньте презентацію" Республіка Італія " на блозі та відео про Італію














           Бажаю всім міцного здоров'я!




1 коментар:

  1. Я хочу поділитися з усіма вами тут про те, як я отримую позику від пана Бенджаміна, який допомагає мені отримати кредит у розмірі 400 000,00 євро, щоб поліпшити свій бізнес. Це було легко і швидко, коли я звертався за кредитом, коли справи ставали грубими з мого бізнесу Містер Бенджамін надає мені кредит без зволікань. ось електронний лист / контакт Whatsapp містера Бенджаміна: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com /

    ВідповістиВидалити