11 клас

Тема: Атмосфера. Показники погоди.

Тема Клімат і кліматичні пояси.

Вітаю вас шановні одинадцятикласники😉!

Завдання на час призупинення занять з 19.10.20 р.
Тема : Рухи Землі та їх наслідки!
Опрацюйте подану презентацію та детально розгляньте такі питання:
1. Осьовий рух і  його наслідки:
1) Поясний час і розрахунки
2) Місцевий час і розрахунки
2. Орбітальний рух і його наслідки:
1) дні рівнодення
2) день літнього сонцестояння
3) день зимивого сонцестояння
3. Розгляньте приклади розв'язування задач і виконайте задачі:
1)Котра година в Нью -Йорку, якщо в Києві 12.00( поясний час)?
2)Котра година в Сіднеї, якщо в Києві  12.00( поясний час)?
3)Якщо в Києві місцевий час 12.00, то який місцевий час у 
Житомирі ; у Сумах?




 Перегляньте навчальне відео для визначення місцевого і поясного часу


Завдання на час призупинення
занять на 25.05.20 р.

Вітаю вас шановні діти!
Виконайте контрольний тест за розділом " Суспільна географія України"до 20.00 сьогодні ( 25.05. 20р.)




Завдання на час призупинення
занять на 19.05.20 р.

Вітаю! Сьогодні ми вивчаємо тему:" Сучасні риси національної економіки. Сучасний стан окремих виробництв"
 Нагадую! 25.05.20р. контрольний тест за розділом:
" Суспільна географія України"
Надішліть практичну роботу №9 до 25.05.20 
Пропоную опрацювати презентації, або  §§ 30-32 підручника і виконати наступні завдання
1.Пригадайте , що таке національна економіка.
2.Проаналізуйте частку ВВП по секторам економіки за різні роки,  запишіть показники 2017р.
3.Пригадайте що таке експорт , імпорт.
4. Випишіть експортну продукцію сільського господарства України.



5.Опрацюйте вторинний сектор економіки України
Заповніть таблицю
Назва галузі
Продукція,
 яка виробляється
Найбільші підприємства
 і центри
Продукція експорту
 Частка
експорту, у %
( якщо вказана)
Чорна металургія
Чавун, сталь,
прокат( листовий , трубний, подетальний)
« Азовсталь» -
 м. Маріуполь,
М. Дніпро
М. Запоріжжя
М. Камянське
Сталь , прокат
45%
Кольорова металургія




Електроенергетика

ТЕС
ГЕС
АЕС


Машинобудування




Хімічна промисловість




Деревообробна
промисловість




Легка промисловість




Харчова
промисловість










Завдання на час призупинення
занять на 12.05.20 р.

Вітаю!Тема сьогоднішнього уроку :" Українська держава.Територія держави України. Населення України"
Пропоную опрацювати презентацію або §28 підручника та зробити такі завдання:
(запишіть розбірливим почерком і надішліть на мою адресу   korona676@gmail.com)
 Практична робота 9.
 Тема:Визначення позитивних і негативних рис географічного положення України.Аналіз демографічної ситуації в Україні.
1. Визначте позитивні та негативні  риси географічного положення( у вигляді таблиці)
2.Визначте області ( за картою атласу):
а) найбільша за площею...
б)найменша за площею...
в)мають одночасно вихід до моря і до кордону на суходолі...
г)розміщені по обох берегах Дніпра..
д) межує з найбільшою кількістю країн- сусідів...
е) області , які не мають виходу до моря і не є прикордонними...
3.Доповніть тези §29
 Для України характерний .... тип відтворення...
Коли  рівень смертності перевищує рівень народжуваності -це....
Тривалість життя в Україні більша у... на 10 років
Тип вікової структури в Україні....
В Україні спостерігається.... сальдо міграцій
Найвищий рівень урбанізації мають області...
Найнижчий рівень урбанізації мають області...
Міста - мільйонери в Україні...
Моноцентричні міські агломерації...
4.За статево-віковою пірамідою( мал. 126  підручника)обчисліть яку частку населення  у %  становлять люди різних вікових груп:
-  діти ( 0-14 років):
- працездатні (15-60 років):
- літні люди(+ 60 років:
За одержаними даними зробіть висновок, яка частка людей більша дітей, чи літніх людей. Як це вплине на забезпеченість в Україні людьми працездатного віку в майбутньому.


Завдання на час призупинення
занять на 05.05.20 р.

Вітаю вас шановні  діти! Працюємо з вами і далі дистанційно,  пропоную переглянути спільну презентацію. Всі учасники отримають 11 балів за виконану роботу. Сьогодні виконуємо контрольний тест за темою:"ДЕМОГРАФІЧНІ ПРОЦЕСИ. ГЛОБАЛЬНА ЕКОНОМІКА". Виконати до 06.05.20 р. до 19.00
Оцініть виконаня контрольного тесту за шкалою:

Бали
Оцінка
26
12
25-24
11
23-21
10
20-18
9
17-15
8
14-12
7
11- 9
6
8-6
5
5-4
4
3-2
3







Завдання на час призупинення
занять на 28.04.20р.

Доброго дня діти!

Сьогодні тема:
" Особливості окремих складових третинного сектору"
Опрацюйте презентацію, розгляньте, що таке транспортно-логістична система, інвестиції, туризм. 



Перегляньте відеоурок на тему:Політична географія
Давайте створимо спільну презентацію на тему:
 " Обєкти світової Спадщини ЮНЕСКО"
Прописуйте власника слайду

https://docs.google.com/presentation/d/1NIAovXb2qHL_uVUWbXigj4cDyGMYSk0zrKvccn_qjFk/edit?usp=sharing


Завдання на час призупинення
занять на 21.04.20р.

Доброго дня діти!
Сьогодні вивчаємо тему:
Виробництва вторинного сектору.
Опрацюйте презентацію та с.133-134 підручника, доповніть письмово тези:
Корисним буде і навчальне відео після презентації
1.В структурі  електроенергетики світу преважають... електростанції
2.Найбільше електроенергії в світі виробляє країна...
3. Висока частка ГЕС в країнах...
4. Висока частка АЕС в країнах...
5. Найпотужніша ГЕС світу розташована в країні...
6. Країни - лідери за виплавкою сталі...
7. На райони видобутку рудної сировини орієнтуються країни...
8. На райони видобутку вугілля орієнтуються країни...
9. Розміщення металургійних підприємств, зорієнтованих у морських портах мають країни...
10. Найбільше виплавляють алюмінію країни...
11. У світі  сформувалися 4 ареали машинобудування.....
12. Країни- лідери з виробництва автомобілів...
13. Країни - лідери  з виробництва комп'ютерної техніки...

 14. Країни- лідери з виробництва літаків...
15 . Країни- лідери з виробництва морських суден....
16. Найбільші компанії з виробництва продукції точного машинобудування...
17. Країни - лідери за випуском тканин...
18. Більшість західних фірм з Америки та Європи перенесли швейні виробництва до Азії через...
19. На сировину орієнтуються галузі харчової промисловості...
20. На споживача орієнтуються галузі харчової промисловості...
21. Виробництвом сирів славляться країни...
22. За виробництвом рибних консервів лідирують країни..
23.За виробництвом макаронів, пасти лідирують країни...


Завдання на час призупинення
занять на 14.04.20р.

Доброго дня діти!
Сьогодні вивчаємо
Тема:Глобальні ланцюги доданої вартості. Виробництва первинного сектору.
Опрацюйте подану презентацію та перегляньте відео. Виконайте такі завдання( письмово):
1.Розгляньте, що таке додана вартість та приклади ланцюгів доданої вартості.
2.Особливості високотоварного та дрібнотоварного сектору сільського господарства.
3.Порівняйте сільське господарство високорозвинених країн та країн , що розвиваються.
4. Дослідіть географію вирощування зернових культур( 3 хліба людства), олійних, цукрових, волокнистих, тонізуючих. (випишіть країни лідери за вирощуванням).

5. Розгляньте галузеву структуру тваринництва світу , особливості скотарства .

6. Опрацюйте тему: паливна промисловість світу і виконайте завдання (працюємо з підручником):

-  за картою підручника мал.109 с. 129 з'ясуйте, які найбільші кам'яновугільні басейни світу і в яких країнах вони розташовані;
- визначте країни-лідери за видобутком кам'яного вугілля , нафти, природного газу;
- що таке  організація  ОПЕК, мета її діяльності, країни,які входять.


Завдання на час призупинення
занять на 08.04.20р.

Тема : Глобальна економіка.
 1.Опрацюйте презентацію або текст підручника §§ 23-24
Випишіть:
Глобальна економіка, патент , ліцензія, ноу-хау, ТНК, найбільші ТНК світу та України, елементи інфраструктури міжнародного ринку, складники системи виробництва.

2. Виконайте тест на закріплення до 14.04.20р.


Завдання на час призупинення
занять з 23.03. 2020 р.

Тема: Механічний рух населення. Урбанізація.
1.Попрацюйте з презентацією та занотуйте:
Що таке міграції, види міграцій , сальдо міграцій,
діаспора та її види, урбанізація, рурбанізація, субурбанізація, джентрифікація, хибна урбанізація
Перегляньте навчальне відео , переходячи за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=x8RfuTG3ib8



2.Виконайте тести на перевірку за посиланням
( тест виконати до 30.03.20р.)
Для Дінак Євгенії    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=520364
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=183450
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=506629



Завдання на час призупинення
занять з 12.03. 2020 р.






1.Опрацюйте подану презентацію або перегляньте Відеоурок населення світу. Природний рух.
2.Випишіть:
розподіл населення по регіонам
найбільші за чисельністю населення країни світу
типи відтворення
чинники, що впливають на зниження народжуваності
типи статево-вікових пірамід

 Вчимося розв'язувати географічні задачі.
Задача.
Задача.
 Загальна чисельність населення країни становить на 01.01.2012р.-45 400000 осіб. Народжуваність в цей рік становила 10 промілле,смертність - 16 промілле, кількість емігрантів -500000, імігрантів – 100000.Визначте як змінилася за таких умов кількість населення у державі на кінець року.
Розв'язування:
1.    Знаходимо природний приріст.
    Народжуваність - смертність= природний приріст
Природний приріст = 10 - 16= -  6 промілле ( ‰)
Оскільки проміле це показник,що визначається  на одну тисячу,тому реальна кількість природного приросту буде становити.
45 400000 осіб - 1000 промілле ( ‰)
Х осіб – 6 ‰
Х= 45400000*6/1000 = 272400 осіб(зменшилося)
2.    Знаходимо сальдо міграцій.
3.    Сальдо міграцій = Іммігранти – Емігранти
100000осіб – 500000 осіб = - 400000 осіб
3.    Знаходимо кінцевий результат.
45400000 – 272400 – 400000 = 44727600 осіб на кінець року.

3. Виконайте тест на закріплення







Завдання на час призупинення

занять з 11.02 по 14.02.20р
Тема : Води суходолу. Річки.
Попрацюйте з презентацією
Випишіть схеми: 
1) Головні частини річки
2) Елементи річкової долини
3)Живлення річок
Випишіть терміни: річка, річкова долина, русло
( річище), заплава , тераса, повінь, паводок ,  межень. 
Випишіть формулу падіння ,  похил річки та виконайте задачу


Завдання на час призупинення

занять з 31.01. по 07. 02.2020
1.Виконайте  тест за темою " Атмосфера"



Тема : Гідросфера. Світовий океан.
2.Використовуючи презентацію та
 текст підручника §16 виконайте схеми в зошиті:
1. Кругообіг води в природі
2.Частини світового океану(океани, моря, затоки , протоки)
3. Властивості вод Світового океану
4. Океанічні течії 
5. Ресурси світового океану
Посилання на презентацію





Географія
Домашнє завдання на  17.12.2019




Опрацюйте
 § 11 підручника або подану презентацію випишіть до зошита схеми:
1)Форми рельєфу суходолу 
2)Тектонічні структури
3)Види гірських порід за походженням 
4)Випишіть поняття : рельєф, геоморфологія, платформи, області складчатості, щит, плита.
5)Виконайте практичну роботу №4 подану на блозі.
6)Повторіть § 6-11






Практична робота №4
Встановлення за тематичними картами материків та України звязків між тектонічними структурами
та формами рельєфу, мінеральними ресурсами і густотою населення.


Завдання 1 . Проаналізувавши тематичні карти світу та материків, визначте основні форми рельєфу, характер мінеральних ресурсів,  орієнтуючись на тектонічну структуру

Використайте карту подану на слайді 9, 10


Тектонічні
структури
Відповідні форми
 рельєфу
Мінеральні ресурси
Області кайнозойської складчатості
Гори Анди
Руди мідні,
поліметалеві ,
 олов'яні , золото
Бразильський щит
(Південна Америка)

Залізні , марганцеві ,
олов’яні руди , алмази
Осадовий чохол давньої
платформи

Паливні : нафта , природний газ
Канадський щит
(Північна Америка)

Залізні, цинкові, уранові руди ,
золото, алмази                 
Області Мезозойської складчатості
(Північна Америка)

Мідні , цинкові , поліметалеві руди, золото



Завдання 2.


Проаналізувавши тематичні карти України, визначте основні форми рельєфу, мінеральні ресурси, орієнтуючись на тектонічну структуру.


Використайте карту подану на слайді  11,12

Тектонічні
структури
Відповідні форми
 рельєфу
Мінеральні ресурси
1.Давня Східноєвропейська платформа
Рівнини

Український щит
Придніпровська , Приазовська височини
Нікелеві, уранові, титанові руди
Дніпровсько – Донецька западина

Нафта, природний газ, кухонна сіль
Воронезький кристалічний масив


 Волино - Подільська плита


Львівська западина


Причорномоська западина


Донецька складчаста споруда


2.     Карпатська складчаста область


3.     Кримська складчаста облась


Висновок

( заповніть пропуски)

Між тектонічними структурами та формами рельєфу та заляганням корисних копалин  існує закономірність:
Платформам в рельєфі відповідають рівнини, а областям складчатості – гори;
Щитам і плитам в рельєфі відповідають  -  ………………….
Западинам в рельєфі відповідають    -  ……………………
На щитах залягають корисні копалини рудні: залізні марганцеві, цинкові, поліметалеві ;а в западинах корисні копалини осадового походження паливні: нафта , природний газ .



Завдання на час призупинення занять
з 21.10 по 25.10. 2019


1. Опрацювати §7 та переглянути презентацію,  
 виписати до  зошита:
а) рухи Землі та їх наслідки
б)формулу полуденної висоти сонця над горизонтом
в)дні рівнодення і дні сонцестояння

2. Підготовка до ЗНО з географії .Перейдіть  за посиланням,  виконайте тестування Тема 1.

Тест онлайн  з географії

















Завдання на час призупинення занять
 з 08.04 по 12.04.2019
1. Опрацюйте презентацію  та зробіть
 опорний конспект у зошиті














5.03.2019
Задача 2
Нижче наведені дані про діяльність фірми в умовах досконалої конкуренції
( в гривнях):

P
Q
TR


TC
FC
VC
ATC
AFC
AVC
MC
 20
13000




 7100
 3.1

20

1) Розрахувати відповідні показники та заповнити таблицю
2) Оцінити становище в якому знаходиться фірма: знайти величину прибутку чи збитків

3) Що повинен зробити менеджер: нічого не змінювати, зменшити випуск продукції, закрити фірму?
Завдання на час призупинення занять з 
28.01 - 01.02.2019р
1. Виконайте задачі
а) Попит на працю слюсарів описується  функцією Ld=2950-0,5W, а їх пропозиція функцією Ls=2W-800. Визначте параметри ринкової рівноваги на ринку праці. Обгрунтуйте наслідки встановлення державою мінімальної заробітної плати слюсарів на рівні 2000 грн.
б)Попит на землю описується рівнянням
Qd =6500-2R. Рівноважна рента встановилася на рівні 2000 грн. за 1 га. охарактеризуйте ситуацію на цьому ринку, якщо за незмінної ренти пропозиція землі збільшилася на 500 га. Наведіть необхідні розрахунки та відповідний графік.
2. Виконайте практичну роботу №3 
Визначення особистої здатності до підприємництва 
( за бажанням) переходячи за посиланням

                        Практичні роботи з економіки


23.10.2018р.
Завдання на час призупинення занять з 22 по 26 жовтня 2018 р.

Виконайте вправу: " Виробничі ресурси"  1.  Виконайте практичну роботу №1 за темою : 
" Структура споживання родин із різним рівнем доходів" у робочих зошитах,  використовуючи завдання  за посиланням нижче 
2. Виконайте задачу 
Ринкова ціна на товар визначає, що нормальними є витрати виробництва на рівні 100 одиниць.Яку технологію змушений вибрати виробник під тиском ринку?
Ресурс
Ціна одиниці
ресурсу
Одиниці ресурсів  у разі застосування технології
 Технологія
№1
 Технологія
№2
 Технологія №3
Земля
5
6
4
5
Праця
4
10
8
15
Капітал
3
12
10
9
Здатність до підприємництва
4
1
2
1











Завдання на час призупинення занять з 
10.04 по 13.04 2018 року
1. Перегляньте презентацію за темою : " Безробіття "
2. Випишіть до зошита :
1) Схема складу населення
2) Причини безробіття
3) Види безробіття
4) Як визначити рівень безробіття
5) Наслідки безробіття


3.11-А  Опрацюйте § 23,  виконайте завдання 1,2 в кінці параграфа . 
   11-Б  Опрацюйте  сторінки 107-110   , виконайте завдання 2 с. 118

26.02.2018 Домашнє завдання
Задача 1
žВи налагодили швейне виробництво у власному приміщенні, оренда якого могла принести вам 10000грн. на місяць.
žВи найняли 2-х працівників і платите їм по 5000 грн. кожному.
žСировина вам обходиться в 12000 грн.
žЕнергоресурси 5500грн.
žВи реалізували продукції на суму 60000грн.
žВам запропонували місце менеджера у сусідній фірмі за 15000 грн.
Визначте бухгалтерський та економічний прибуток
Задача2
Нижче наведені дані про діяльність фірми в умовах досконалої конкуренції
( в гривнях):

P
Q
TR
TC
FC
VC
ATC
AFC
AVC
MC
 20
13000

 7100
 3.1

20
1) Розрахувати відповідні показники та заповнити таблицю
2) Оцінити становище в якому знаходиться фірма: знайти величину прибутку чи збитків

3) Що повинен зробити менеджер: нічого не змінювати, зменшити випуск продукції, закрити фірму?


05.02.2018р.


Завдання на час призупинення занять з 05.02.2018р по 09.02.2018 р.
1. Виконати задау на повторення з теми : « Доходи у ринковій економіці».
Задача 1 . Площа земельних угідь 60 га. Попит на землю задається рівнянням

Qd=100-4R , де    Qdплоща використовуваної землі, а    R- ставка ренти в гривнях за один гектар . Ставка банківського відсотка - 20%. Визначте рівноважну ставку ренти і ціну одного гектара землі.
2. Виконайте практичну роботу №3 
Визначення особистої здатності до підприємництва 
( за бажанням) переходячи за посиланням
                        Практичні роботи з економіки





30.10.2017р.

Виконайте задачу.
Побудуйте криву виробничих можливостей, скориставшись даними про діяльність кондитерського цеху, в якому виробляють тістечка та торти. Визначте альтернативну вартість 1 торту та 1 тістечка у разі переходу від другого до третього варіантів виробництва.
                                                                                                            
Вироби
Альтернативні варіанти виробництва

1
2
3
4
Тістечка
200
160
80
0
Торти
0
10
20
30






09.10.2017р.
Завдання на час призупинення занять з 9 по 13 жовтня
1. Виконайте практичну роботу №1 за темою : " Структура споживання родин із різним рівнем доходів" у робочих зошитах,  використовуючи завдання  за посиланням нижче 

Практичні роботи з економіки 11 клас





Завдання з 3 по 7 квітня 2017р.
1. Перегляньте презентацію на блозі  


2. Опрацюйте § 23 ( 11-А клас) , сторінки 107-110 ( 11-Б, В класи ) та заповніть таблицю у зошиті .

Вид безробіття

 Як виникає 

Приклад


Урок 

Тема: Гроші . Функції та види грошей.

        План уроку  

1.Перегляньте презентацію


2. Музей грошей Національного Банку України. Віртуальна екскурсія

http://bank.gov.ua/3dtour/

3. Відео про українську гривню




Завдання на час призупинення занять


14.12 -19.12.2016
 Шановні учні , виконайте контрольний  тест  (оцінки  по бажанню учнів виставлю у журнал)









Завдання на час призупинення занять  25.01-29.01
Тема: Зв’язки підприємця з фінансово-кредитними посередниками
Мета: визначити роль малого підприємництва в економіці, зрозуміти чому підприємцю потрібні звязки з фінансовими установами .
1)11-А клас .Опрацювати  параграф 18 відповісти на питання в кінці параграфа.
11-Б, В. Опрацювати розділи 5.4, 5.5, відповісти на питання с.87-88.
2. Виконати задачі на повторення з теми : « Доходи у ринковій економіці».
Задача 1 . Площа земельних угідь 60 га. Попит на землю задається рівнянням
Qd=100-4R , де    Qdплоща використовуваної землі, а    R- ставка ренти в гривнях за один гектар . Ставка банківського відсотка - 20%. Визначте рівноважну ставку ренти і ціну одного гектара землі.
Задача 2.
 Приклад.Визначте як змінилась реальна заробітна плата в шостому місяці відносно п’ятого
Місяці
5 міс
6 міс
Ціна споживчого кошика
800грн.
900грн.
Номінальна заробітна плата
1500грн.
1600грн.
Розв'язання
Індекс  номінальної зарплати = 1600:1500=1.067( зросла на 6,7% , оскільки 1.067×100% -100% = 6.7 %
Індекс цін= 900:800=1,125(зросли на 12, 5%. Оскільки 1. 125×100%-100%=12.5%
Індекс реальної зарплати = 1. 067:1.125=0.95(зменшилась на 5%,
 оскільки 0. 95×100%= 95% , 100%-95% =5%).
Таким чином , реальна заробітна плата в шостому місяці зменшилась на 5% порівняно з п’ятим місяцем.
Задача для виконання.
Визначте як змінилась заробітна плата у сьомому місяці відносно шостого

Місяці
6 міс.
7 міс.
Ціна споживчого кошика
900грн.
1400грн
Номінальна заробітна плата
1600грн.
1700 грн.




Завдання на час призупинення занять 30.01. - 3.02.2016

Практична робота №3
Визначення особистої здатності до підприємництва

Мета: дослідження індивідувальних підприємницьких здібностей.
Хід роботи


Визначте свою схильність до підприємництва з допомогою тесту, розробленого фа-
хівцями бізнес-школи Даремського університету (Великобританія).
Представлений тест – це тест на загальні здібності до підприємництва, який дає змогу
визначити Вашу потребу у подальшому розвитку, незалежності, творчі здібності, схиль-
ність до ризику, цілеспрямованість.

Інструкція
Тест містить 54 твердження. Прочитайте уважно кожне твердження.
Якщо Ви погоджуєтеся з твердженням, то в бланку відповідей у потрібній клітинці
(під порядковим номером твердження) обведіть літеру «А».
Якщо ви не погоджуєтеся з твердженням, обведіть в цій самій клітинці літеру «В».
Якщо з якої-небудь причини Ви не можете повністю погодитися чи не погодитися з
певним твердженням, спробуйте вирішити, до чого ви більше схиляєтеся: погодитися чи
не погоджуватися, та обведіть відповідну літеру.
Будьте відвертими. Краще давати ту відповідь, яка першою спаде на думку.

Опитувальник
1. Я не проти виконувати нецікаву роботу, якщо вона добре оплачується.
2. Коли я визначаю для себе цілі, я обираю переважно важкі цілі.
3. Я не люблю робити щось нове та нетрадиційне.
4. Здібні люди, які не досягають успіху, зазвичай не використовують шансів, які їм
надаються.
5. Я рідко мрію.
6. Зазвичай я відстоюю свою точку зору, якщо хтось зі мною не погоджується.
7. Ти або щось вмієш, або не вмієш, зусилля тут не мають ніякого значення.
8. Подекуди людям здається, що мої ідеї є незвичними.
9. Якщо я б хотів зіграти в азартну гру, то зіграв би в лотерею, а не в карти.
10. Мені подобаються важкі завдання, які розвивають мої здібності, а не ті, що мені легше
вдаються.
11. Я надаю перевагу роботі з помірною гарантованою оплатою, ніж роботі, виконання якої
може принести збитки, якщо в мене щось не вийде.
12. Я люблю робити те, що мені до вподоби, не хвилюючись про те, що подумають інші.
13. У більшості випадків, якщо людям щось не вдається, то це пов’язано з невезінням.
14. Мені подобається пізнавати щось нове, навіть якщо це пов’язано з доланням труднощів.
15. Якщо в мене виникають проблеми з виконанням завдання, я його відкладаю і пере-
ходжу до іншого.
16. Якщо я планую, то завжди виконую накреслений план.
17. Мені не подобаються раптові зміни у моєму житті.
18. Я пішов би на ризик, якщо шанси на успіх були б 50:50.
19. Я більше розмірковую про теперішнє і минуле, ніж про майбутнє.
20. Якщо у мене виникла б гарна ідея, як заробити гроші, я позичив би необхідні кошти для
того, щоб її втілити.
21. Працюючи у групі, я не проти того, щоб дати можливість кому-небудь керувати про-
цесом.
22. Загалом люди отримують те, на що вони заслуговують.
23. Я не люблю здогадуватися.
24. Важливішим є добре виконана робота, ніж стосунки з людьми.
25. Я отримаю від життя все те, чого я хочу, якщо буду виконувати накази тих людей, які
мною керують.
26. Інші люди вважають, що я ставлю багато запитань.
27. Якщо є можливість поразки, я не буду ризикувати.
28. Мене дратує, коли люди не приходять вчасно.
29. Коли я приймаю рішення, мені необхідно мати всі факти, незалежно від того, скільки
часу буде необхідно витратити для цього.
30. Коли я виконую завдання, мені рідко потрібна допомога.
31. Неможливо досягти успіху, якщо ви не знаходитеся у відповідному місці в потрібний
час.
32. Мені до вподоби виконання різноманітної роботи, ніж дуже добре виконувати одну
роботу.
33. Я краще б працював з людиною, яка мені подобається, але не дуже справляється зі
своєю роботою, ніж з кимось, хто мені не до вподоби, хоча є гарним професіоналом.
34. Успіх – це результат важкої праці і не обов’язково пов’язаний з везінням.
35. Я люблю працювати за звичними схемами, не випробовуючи нові методи.
36. Перш ніж прийняти важливе рішення я дуже швидко зважую всі «за» і «проти», не
витрачаючи багато часу на роздуми.
37. Я краще працюватиму як член команди, ніж братиму відповідальність на себе.
38. Я краще використаю можливість, яка зможе покращити ситуацію, ніж робити те, що
мені буде подобатися.
39. Я роблю те, що від мене очікують, та дію згідно інструкцій.
40. Для мене досягнення того, чого я хочу, мало пов’язане з везінням.
41. Мені подобається, коли моє життя є організованим і спланованим.
42. Коли я зіштовхуюся зі складним завданням, я більше думаю про успіх, ніж про мож-
ливу невдачу.
43. Я переконаний у тому, що усе те, що відбувається у моєму житті, значною мірою
визначається іншими людьми.
44. Я можу впоратися з багатьма справами одночасно.
45. Мені важко усвідомлювати залежність від послуг, наданих іншими людьми.
46. Я рано встаю, пізно лягаю та не їм, якщо треба виконати певну роботу.
47. Те, до чого ми звикли, краще, ніж щось невідоме.
48. Більшість людей думає, що я впертий.
49. Невдачі людей рідко є результатом поганого планування.
50. Інколи в мене виникає стільки ідей, що я не знаю, яку з них обрати.
51. Мені легко розслабитися під час відпустки.
52. Я отримую від життя усе те, що я хочу, наполегливо працюю над цим.
53. Мені легше адаптуватися до змін, ніж дотримуватися рутини.
54. Мені подобається розпочинати нові проекти, навіть якщо вони є ризикованими.





Ключ
Підрахунок балів в бланку відповідей

В кожному рядку порахуйте спочатку обведені літери «В» в сірих клітинках і за кожну
додайте по 1 балу, до отриманої суми додайте по 1 балу за кожну обведену літеру «А» в білих
клітинках. Загальну суму балів проставте в колонці відповідного Рядка.
Тепер підрахуйте бали за кожною секцією:
Секція 1. Сума балів у рядках 1 і 6 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Секція 2. Сума балів у рядку 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Секція 3. Сума балів у рядках 5 і 8 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Секція 4. Сума балів у рядках 2 і 9 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Секція 5. Сума балів у рядках 4 і 7 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 Оцінка балів
Кожна секція оцінює конкретні якості особистості. Високий (наближений до мак-
симального) бал в даній секції свідчить про яскраво виражені риси характеру та наявних
здібностей.
Секція 1. Потреба в досягненнях (подальшому розвитку)
Максимальний бал – 12, середній бал – 9.
Якщо Ви отримали велику кількість балів у цій секції, то Ви наділені усіма або
значною кількістю наступних рис:
завбачливість;
самодостатність;
оптимізм;
наполегливість і рішучість;
зорієнтованість на результат;
ретельність;
самовпевненість.
Секція 2. Потреба в незалежності (самостійності)
Максимальний бал – 6, середній бал – 4.
Якщо Ви отримали велику кількість балів у цій секції, то для Вас є характерним:
робити щось нетрадиційне;
працювати наодинці;
робити все по-своєму;говорити усе, що думаєте;
не схилятися під тиском групи;
проявляти впертість і цілеспрямованість;
вирішувати усе самостійно.
Секція 3. Схильність до творчості (творчі здібності)
Максимальний бал – 12, середній бал – 8.
Якщо Ви отримали велику кількість балів у цій секції, то для Вас є характерним:
виявляти схильність до нового, невідомого;
мрійливість;
здогадливість і розвинута інтуїція;
очікування виклику, змагання;
багато ідей;
допитливість.
Секція 4. Вміння йти на розумний (зважений) ризик
Максимальний бал – 12, середній бал – 8.
Якщо Ви отримали велику кількість балів у цій секції, то для Вас є характерним:
адекватна оцінка власних можливостей;
оцінка скоріше вигоди, ніж можливості поразки;
діяти в умовах неповної інформації;
прийняття складних, але досяжних цілей;
не надто висока амбіційність;
вміння діяти в умовах неповної інформації.
Секція 5. Цілеспрямованість та рішучість
Максимальний бал – 12, середній бал – 8.
Якщо Ви отримали велику кількість балів у цій секції, то Ви:
не покладаєтесь на долю чи випадок;
вмієте співставляти результати з прикладеними зусиллями;
впевнені у собі і своїх діях;
створюєте свій успіх своїми же руками;
вмієте використовувати наявні можливості;
проявляєте наполегливість при досягненні поставленої мети

Перейдіть за посиланням та виконайте тест

https://docs.google.com/forms/d/1pXiiare4PIsm1-JnSofiJfch8h2q_mn3jGp6yPjzZCk/edit?usp=sharing









           Бажаю всім міцного здоров'я!




Тест онлайн з географії

Немає коментарів:

Дописати коментар